ხშირად დასმული კითხვები
რა შემთხვევაში მეკუთვნის კომპენსაცია
კომპენსაცია გეკუთვნის, თუ აკმაყოფილებ შემდეგ პირობებს:რეისი ვერ ჩაფრინდა დანიშნულების ადგილას დროულად და დააგვიანა 3 ან მეტი საათით.ავიაკომპანიამ რეისი გააუქმა და ამის შესახებ მგზავრი არ გააფრთხილად ორი კვირით ადრე.რეისის შეფერხებები გამოწვეული იყო ავიაკომპანიის მხრიდან, მგზავრისგან დამოუკიდებლად.მგზავრი არ დაუშვეს რეისზე, არასაკმარისი თავისუფალი ადგილების გამო.
რა ვადებში მიიღებს მგზავრი კომპენსაციას?
ვადები დამოკიდებულია არაერთ ფაქტორზე.
რა ვალუტაში მიიღებს მგზავრი კომპენსაციას?
საქართველოს კანონმდებლობის გათვალისწინებით, თანხას მგზავრი მიიღებს ლარებში, კომპენსაციის ჩარიცხვისას არსებული სავალუტო კურსის მიხედვით.
შესაძლებელია თუ არა თანხის ჩარიცხვა მესამე პირის ანგარიშზე?
დიახ, შესაძლებელია თუ მგზავრი წერილობითი ფორმით დაგვიდასტურებს რომ ნამდვილად თანახმაა.
რამდენია Kompensacia.ge-ს მომსახურების საკომისიო?
‘წარმატებული საქმე - კუთვნილი საკომისიო” - ეს არის ჩვენი დევიზი. შესაბამისად, საკომისიოს ვიღებთ მხოლოდ მაშინ, თუ საქმე წარმატებით დასრულდა და ავიაკომპანიამ მგზავრს გადაუხადა კომპენსაცია. ასეთ შემთხვევაში ჩვენი მომსახურების საკომისიო შეადგენს კომპენსაციის 35%-ს.